Moikka!

Sain Hugo-pojalta haasteen missä mun pitää kertoa 7 totuutta itsestäni. Kerrankin tuo kaksjalkanen päästi mut koneelle niin pääsen itse kirjoittamaan vastaukseni

jaa, mistäs sitä alottas

1. No oon tosi kateellinen jos joku rapsuttaa Nalaa eikä mua. Oikein ärsyttää jos Nala tulee meille ja toiset lellii sitä eikä mua!

2. Rakastan ruokaa ja ulkona vapaana juoksemista. Jos on nälkä niin tuijotan noita kaikkia kaksjalkasia vuoron perään niin kauan että joku antais ruokaa. Sama juttu ulospääsyn kanssa.

3. Mä en tykkää leikkiä millään leluilla. Mun mielestä se on ihan turhaa juosta keppien ja pallojen perässä. Lumipallon on kivoja, mutta muut jutut ihan tylsiä. Sehän on ihan lapsellista juosta kaikenmaailman pallojen perässä ja tuoda niitä takaisin.

4. Mä rakastan nukkua sängyssä. Siellä on myös mukava syödä luita ja sun muita herkkuja. Kun kukaan muu ei oo kotona, niin menen aina sänkyyn nukkumaan ja syömään. Sit mulle aina valitetaan kun koko sänky on täynnä murusia. Pitäähän sitä koirankin välillä nauttia elämästään.

5. Lapset on kivoja. Varsinkin sellanen pieni tyttö joka asuu Nalan luona. Siltä saa aina herkkuja ja sitä on kiva välillä pussatakin. Sekin taitaa kyl tykätä musta. Välillä se on kyllä aika villi, mut useemmin ihan kiva.

6. Mä en oikein tykkää matkustaa autolla. Se on aika jännää. Nyt se on mukavampaa kun mulle tajuttiin laittaa häkki tonne autoon, mut aikasemmin se oli ihan kamala paikka.

7. Vuh, että mä rakastan agilityä. Se on niin ihana juttu, että ihanampaa ei ole. Siinä vaan on sitä jotakin. Mua ei vaan ymmärretä kun aina haukun siellä, mutta pitäähän sitä toisia neuvoa. Jos nuo ymmärtäs koirien kieltä, niin mä oikeasti vain annan neuvoja kokoajan.

Tjaah, ja joku pitää kuulemma haastaa tähän juttuun. Voisinpa haastaa vaikkapa Milan kun se nähtiin leirillä ja se vaikutti aika kivalta. Sit voisin haastaa Lunan kun Kuje oli kerennyt haastamaan jo Welmun niin ei viiti samaa haastaa uudestaan. On kiva kuulla Lunan paljastuksia :)

- Choco